kpilogo shields

The effects of oxidation on gel-spun ultra-high-modulus and ultra-high-molecular-weight polyethylene (UHMWPE) fibres were investigated. The single-fibre tensile properties of the UHMWPE fibres were lowered by all chromic acid/potassium dichromate oxidation reactions studied. The tensile properties were highly reaction-time-dependent for the fibres treated in the acid-assisted reactions with CrO 3 (|) and with K2Cr20 7 (lla) at a higher H2SO 4 concentration (or a 1:20 K2Cr207:H2SO 4 weight ratio). The tensile properties of fibres treated in the acid-assisted reaction with K2Cr20 7 (Ilb) at a lower H2SO4 concentration (or a 1:1.3 K2Cr2OT:H2SO 4 weight ratio) and the base-catalysed reaction (III) were slightly lowered, but were independent of reaction time. The fractured fibre ends from reactions lib and III remained fibrillated as observed on the untreated fibres, whereas brittle fractures were observed on those oxidized by reactions I and lla. Experimental results indicated that the oxidative agents in reactions I and lla penetrated more thoroughly into the fibrillar structures of the fibres than in the base-catalysed reaction III and reaction lib. The changes in the tensile and fracture properties suggested different diffusion and oxidative mechanisms between chromic acid (I) and potassium dichromate (lib) under similar sulphuric acid-assisted conditions. All oxidative reactions reduced superheating, which resulted in the increased heat of fusion but decreased melting temperatures and narrowed melting peak widths.

Посилання на статтю:

Effects of oxidation on mechanical and physical properties of ultra-high-modulus and ultra-high-molecular-weight polyethylene fibres / You-Lo Hsieh*, Geoff Barrall and Shanqing Xu // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 536-545.

Effects of oxidation on mechanical and physical properties of ultra-high-modulus and ultra-high-molecular-weight polyethylene fibres - Завантажити.

 

Корисні статті

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.