kpilogo shields

This paper reports the phase diagrams of PBZT/nylon/MSA, PBZT/NaAMPS polymer/MSA, PBZT/HAMPS monomer/MSA and PBZT/PPTA-PS/MSA, with PBZT = poly(p-phenylene benzobisthiazole), MSA = methanesulphonic acid, NaAMPS = sodium 2-acrylamido-2-methylpropanesulphonate, HAMPS = 2-acrylamido-2-methylpropanesulphonic acid and PPTA-TS = poly(p-phenyleneterephthalamido) propanesulphonate). The ternary phase diagram of rigid-rod polymer PBZT and amorphous nylon in MSA solvent was found to follow Flory's prediction of a rod/coil/solvent ternary system very well. Flory's theory assumes no interaction between the rod and the coil, and the PBZT/nylon system fits this model nicely. When sulphonated polymers, such as NaAMPS polymer and PPTA-PS, were used instead of nylon in a ternary solution, it was found that the phase behaviour deviated from Flory's theory. This deviation could be due to the possible coil rod intermolecular interaction in the ternary solution. Flory's formalism was used to analyse these data. It was found that for the PBZT/nylon/MSA system, the X 3 value was consistent with the contour length of the coil molecules as predicted by Flory's theory. However, both PBZT/HAMPS monomer/MSA and PBZT/NaAMPS polymer/MSA systems showed an X3 value of unity. The ternary phase diagram of the PPTA-PS system showed an X 3 value between 1 and 5. This suggests that the degree of intermolecular interaction between rod and coil plays an important role in determining the phase behaviour of a rod/coil/solvent ternary system

Посилання на статтю:

Phase behaviour of rigid-rod/coil/solvent ternary systems with rod-coil interaction / Wansoo Huh // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 789-794.

Phase behaviour of rigid-rod/coil/solvent ternary systems with rod-coil interaction - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.