kpilogo shields

The phase behaviour of binary blends of tetramethyl bisphenol A polycarbonate (TMPC) and styrene copolymers with methyl methacrylate (SM MA) and acrylonitrile (SAN) has been re-examined as a function of copolymer composition. The interaction parameters for TMPC blends with each SAN copolymer and each SMMA copolymer were evaluated from the lower critical solution temperature (LCST) type phase boundary using the lattice fluid theory of Sanchez and Lacombe. From such information for several copolymer compositions, bare interaction parameters for various monomer unit pairs, AP*, were calculated using a binary interaction model. The interactions of styrene with the methyl methacrylate monomer units and with TMPC were weakly repulsive, while those of acrylonitrile with the styrene monomer units and with TMPC were strongly repulsive. The phase behaviour at the critical composition suggests that there exists an optimum content of MMA and AN in the copolymer at which the interactions are most favourable. Thermodynamic analysis based on the lattice fluid theory shows that the more favourable interactions of TMPC blends with some SAN and SMMA copolymers relative to polystyrene (PS) are achieved by different routes. A more negative energetic term caused by strong intramolecular repulsion between S and AN and a reduced compressibility effect are the main reasons why TMPC blends with certain SAN copolymers have higher LCST than do blends with PS. Compressibility or equation-of-state effects, especially the decrease in the characteristic temperature difference between TMPC and SMMA as MMA content increases, is the main reason why certain SMMA copolymers have higher LCST than PS when blended with TMPC. Note that the intramolecular repulsion between S and MMA is weak.

Посилання на статтю:

Interaction parameters for blends containing polycarbonates: 2. Tetramethyl bisphenol A polycarbonate-styrene copolymers / C. K. Kim and D. R. Paul* // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 2089-2102.

Interaction parameters for blends containing polycarbonates: 2. Tetramethyl bisphenol A polycarbonate-styrene copolymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.