kpilogo shields

Poly (m-xylene adipamide ) (MXD6) was melt mixed at 290°C in a Brabender with the aliphatic polyamides : nylon-6,6, nylon-6,9, nylon-6,10, nylon-6,12 and nylon-12,12. MXD6 was found to be physically immiscible with each nylon-x,y; however, owing to interchange reactions during melt mixing, the mixtures eventually became one-phase. The time required for this reaction-induced phase homogenization was followed visually and by differential scanning calorimetry (loss of ability to crystallize and change in glass transition behaviour) and was found to increase significantly as the ratio of methylene to amide units, CH2/NHCO ratio, in the aliphatic polyamide increased. The extent of reaction at the point of phase homogenization was determined by 1H nuclear magnetic resonance, and this, too, increased with the CH2/NHCO ratio but not as much as the melt mixing time required for phase homogenization. These effects are attributed to the more unfavourable polymer-polymer interaction energy between MXD6 and nylon-x,y as the CH2/NHCO ratio increases. This physical parameter is believed to influence the initial interfacial area (through the interfacial tension), the initial interfacial thickness and the length of the critical copolymer segment length for conversion of a microphase-separated block copolymer to a single-phase melt. All these factors influence the melt mixing time required for phase homogenization

Посилання на статтю:

The effect of physical interactions on melt-phase homogenization of mixtures of poly (m-xylene adipamide) with aliphatic polyamides induced by interchange reactions / Y. Takeda* and D. R. Pau // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 3899-3907.

The effect of physical interactions on melt-phase homogenization of mixtures of poly (m-xylene adipamide) with aliphatic polyamides induced by interchange reactions - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.