kpilogo shields

Copolymerizations of propylene and 4-(~o-alkenyl)-2,6-di-t-butylphenol were performed at 70°C over a high-activity supported TiC14/MgC12 Ziegler-Natta catalyst, using AI(C2Hs) 3 as cocatalyst and diphenyldimethoxysilane as external electron donor. The 4- (og-alkenyl)-2,6-di-t-butylphenol was pretreated with a stoichiometric molar amount of triethylaluminium prior to copolymerization. After the copolymerization the protecting group was removed by converting the phenol aluminium compound to - OH functionality by HCl/ethanol treatment. The copolymerizability of 4- (~o-alkenyl)-2,6-di-t-butylphenol as a function of the number of methylene group spacers between the double bond and the phenol moiety was determined for four different spacers. The results show that the copolymerization yield as well as the phenol content of the produced copolymer increased with an increase of spacer chain length. The produced copolymers exhibited good thermo-oxidative stabilities also after a prolonged extraction with n-heptane

Посилання на статтю:

Copolymerization of propylene and 4- ( -alkenyl) -2,6-di-t-butylphenol over a supported high-activity Ziegler-Natta catalyst / Carl-Eric Wilen, Markku Auer and Jan H. Niisman // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 5049-5055.

Copolymerization of propylene and 4- ( -alkenyl) -2,6-di-t-butylphenol over a supported high-activity Ziegler-Natta catalyst - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.