kpilogo shields

Blends of polycarbonate (PC) with ABS (acrylonitrile-butadiene-styrene) materials have commercially useful properties without requiring a compatibilizer, which is necessary for most other commercial multiphase blends. It has been proposed that this is due to a favourable thermodynamic interaction between PC and the styrene-acrylonitrile (SAN) copolymer matrix of ABS. A variety of evidence suggests this interaction is optimum at about 25 wt% acrylonitrile, which is roughly the composition of the azeotrope and of most commercial materials. A critical molecular weight analysis of the phase behaviour of PC-SAN blends is presented here, which leads to a quantitative estimate of the interaction energy that is consistent with available facts. When the molecular weights of the PC and SAN components are reduced to about 3000 each, their blends become miscible and the observed phase behaviour allows calculation of interaction energies in terms of a binary interaction model using both the Flory-Huggins and the Sanchez-Lacombe equation of state theories. End-group effects were accounted for as necessary. The estimated interaction energy is a refinement of a previous estimate based on the phase behaviour of copolycarbonates and SAN copolymer blends. The current estimate allows prediction of interfacial tensions that are consistent with morphology observations for PC-SAN blends presented here and elsewhere. It also predicts that the extent of partial miscibility is very limited and should produce very small shifts in the glass transitions of the components when blended as observed here and by others for purified SAN materials. Prior claims to the contrary result from partitioning between the phases of oligomers in commercial SAN copolymers.

Посилання на статтю:

Polycarbonate-SAN copolymer interaction / T. A. Callaghan*, K. Takakuwa and D. R. Paul // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 3796-3808.

Polycarbonate-SAN copolymer interaction - Завантажити.

 

Корисні статті

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.