kpilogo shields

Birefringence, infra-red dichroism and shrinkage-stress data of poly(aryl ether ether ketone) (PEEK) uniaxially drawn above the glass transition have been analysed in the framework of the theory of rubber elasticity. It is shown that PEEK chains having a molecular weight M,~13000 only contain three entanglements per chain on average. The very low level of shrinkage stress of the samples having a draw ratio below the threshold of strain-induced crystallization is perfectly consistent with a weakly entangled network. The birefringence versus stress curve discloses an orientation-dominated regime at low strains and a deformation-dominated regime starting from the onset of the strain-induced crystallization. The length of the random link, L= 1.8 nm, is in very good agreement with the one that can be theoretically predicted for the stiff-chain polymer relatives, poly(ethylene terephthalate), polycarbonate and poly(phenylene oxide). A value for the intrinsic birefringence of the amorphous phase, An~ = 0.38_ 0.04, is also reported

Посилання на статтю:

Tensile drawing of poly(aryl ether ether ketone): 1. Birefringence, infra-red dichroism and shrinkage-stress measurements / Veronique Bassigny and Roland Segue1a and Franteois Rietsch // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 4052-4059.

Tensile drawing of poly(aryl ether ether ketone): 1. Birefringence, infra-red dichroism and shrinkage-stress measurements - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.