kpilogo shields

The development of orientation has been studied in samples of poly(aryl ether ether ketone) (PEEK) drawn at 150°C from initially amorphous material of thickness 7 gm at an initial strain rate of 40% min-1 to draw ratios 2 in the range 1-2.92. A sample of increased crystallinity and orientation was produced by annealing a sample with 2 = 2.92 at 300°C. Polarized spectra were obtained in the range 640-2000 cm-1. By suitably combining parallel and perpendicular spectra it was possible to predict the spectra of randomly oriented samples with different crystallinities. The conclusion of Nguyen and Ishida that the spectrum of PEEK may be regarded as the sum of two overlapping spectra, due to molecules in amorphous and crystalline conformations, was then confirmed both by spectral subtraction and by curve fitting and shown to account for the apparent shift of peaks with change of polarization direction for oriented samples. The areas under the characteristic peaks have been used to show that the content of crystalline conformers exceeds the degree of crystallinity except for the most highly oriented sample and the annealed sample, and an explanation has been found for the observation of Chalmers et al. that there is a linear relationship between the ratio of the absorbances at 1306 and 1280 cm- 1 and the degree of crystallinity. The C--~O stretching mode has been used to derive the orientation average (P2(cos 0))c for the molecules in the crystalline conformation and this is found to be very much lower than that of the chains in the crystallites, determined in part 1. The infra-red dipole orientation with respect to the chain axis has been derived for several modes due to molecules in either the crystalline or the amorphous conformations. Combining the results with those of part 1 allows the conclusion that the development of molecular orientation in the present samples fits well into the general picture built up by other workers using a variety of somewhat different techniques for producing orientation.

Посилання на статтю:

Molecular orientation in uniaxially drawn poly(aryl ether ether ketone): 2. Infra-red spectroscopic study / A. M. Voice, D. I. Bower* and I. M. Ward // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 1154-1163.

Molecular orientation in uniaxially drawn poly(aryl ether ether ketone): 2. Infra-red spectroscopic study - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.