kpilogo shields

Miscibility of blends of polychloroprene (CR) and poly(alkyl methacrylate)s (PAMAs), such as poly(ethyl methacrylate) (PEMA), poly(isobutyl methacrylate) (PiBMA) and poly(glycidyl methacrylate) (PGMA) prepared by casting from tetrahydrofuran, were investigated by their glass transition temperature behaviours and morphologies. Since the blends of CR and PAMA were incompatible regardless of the different alkyl groups, copolymers of chloroprene and ethyl methacrylate (poly(CP-co-EMA)), isobutyl methacrylate (poly(CP-co-iBMA)) and glycidyl methacrylate (poly(CP-co-GMA)) were prepared as compatibilizers by radical solution copolymerization. Compatibilization effects of those copolymers were studied for the CR/PAMA blends of 50/50 wt% composition. For comparison, the graft copolymers of alkyl methacrylates onto CR were also prepared. The copolymers and graft copolymers showed compatibilizing effects in the blends consisting of each homopolymer, and the copolymers showed better compatibilizing effect than the graft copolymers. It was concluded that the compatibilizing effect of the copolymers in the CR/PAMA blends was more prominent in the order poly(CP-co-GMA)> poly(CP-co-iBMA)>poly(CP-co-EMA).

Посилання на статтю:

Compatibilizing effects of copolyrners of chloroprene and alkylmethacrylates with different alkyl groups in polychloroprene/poly(alkyl methacrylate) blends / Chang Sik Ha, Jin Kook Lee and Won Jei Cho // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 212-216.

Compatibilizing effects of copolyrners of chloroprene and alkylmethacrylates with different alkyl groups in polychloroprene/poly(alkyl methacrylate) blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.