kpilogo shields

We present a new methodology that couples neutron diffraction experiments over a wide Q range with single chain modelling in order to explore, in a quantitative manner, the intrachain organization of non-crystalline polymers. The technique is based on the assignment of parameters describing the chemical, geometric and conformational characteristics of the polymeric chain, and on the variation of these parameters to minimize the difference between the predicted and experimental diffraction patterns. The method is successfully applied to the study of molten poly(tetrafluoroethylene) at two different temperatures, and provides unambiguous information on the configuration of the chain and its degree of flexibility. From analysis of the experimental data a model is derived with C-C and C-F bond lengths of 1.58 and 1.36 A, respectively, a backbone valence angle of 110 ° and a torsional angle distribution which is characterized by four isometric states, namely a split trans state at + 18 °, giving rise to a helical chain conformation, and two #auche states at + 112 °. The probability of trans conformers is 0.86 at T= 350°C, which decreases slightly to 0.84 at T=400°C. Correspondingly, the chain segments are characterized by long all-trans sequences with random changes in sign, rather anisotropic in nature, which give rise to a rather stiff chain. We compare the results of this quantitative analysis of the experimental scattering data with the theoretical predictions of both force fields and molecular orbital conformation energy calculations.

Посилання на статтю:

A detailed single chain model for molten poly(tetrafluoroethylene) from a novel structure refinement technique on neutron scattering data / B. Rosi-Schwartz* and G. R. Mitchell // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 3139-3148.

A detailed single chain model for molten poly(tetrafluoroethylene) from a novel structure refinement technique on neutron scattering data - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.