kpilogo shields

The morphology of polymer blends of poly(e-caprolactone) (PCL) and poly(vinyl methyl ether) (PVME) is compared with that of PCL and a random copolymer of styrene and acrylonitrile (SAN). The main objective is to determine the influence of the glass transition temperature of the amorphous component (TB,,) on the morphology of the semicrystalline polymer blends. These blends represent the two extreme cases corresponding to Tc < Ts,a and Tc > Tg.,, where Tc is the crystallization temperature. The morphology of these blends, with PVME and SAN representing the amorphous components, have been studied by small angle X-ray scattering. For both blends the long period increases with the addition of amorphous polymer, which is a strong indication for an interlamellar morphology. D.s.c. experiments, including enthalpy relaxation, are used to investigate the crystallinity and the interphases. The overall amount of crystallinity in both blends decreases with increasing content of amorphous polymer. However, the fraction of PCL that crystallizes decreases in PCL/SAN and increases slightly in PCL/PVME. Apparently, the addition of the low T~,, PVME improves the crystallization of PCL in accordance with a simple Gamblers Ruin Model type argument. The high Tg,a of SAN means this does not occur in PCL/SAN blends. Conventional d.s.c. experiments show an interphase of pure amorphous PCL in PCL/SAN blends and enthalpy relaxation experiments demonstrate its presence in PCL/PVME blends as well.

Посилання на статтю:

A comparison between the morphology of semicrystalline polymer blends of poly(e -caprolactone)/poly(vinyl methyl ether) and poly(e-caprolactone)/(styrene-acrylonitrile) / A. A. C. M. Oudhuis*, H. J. Thiewes, P. F. van Hutten and G. ten Brinke // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 3936-3942.

A comparison between the morphology of semicrystalline polymer blends of poly(e -caprolactone)/poly(vinyl methyl ether) and poly(e-caprolactone)/(styrene-acrylonitrile) - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.