kpilogo shields

In this paper we describe the synthesis and characterization of a new series of diarylsiloxane polymers, in which the aryl substituents are either m-tolyl, 4-methoxyphenyl or 4-propylphenyl. The polymers were prepared by the ring-opening anionic polymerization of cyclic trimers in solution at high temperatures. The structure and compositions of the cyclic trimers were confirmed by ~H and 29Si n.m.r. The new diaryl polymers are all highly crystalline, and each melts to a liquid crystalline state. The crystal-liquid crystal transition temperatures depend on the nature of substituents and follow the order: di(4-methoxyphenyl) di(p-tolyl) > di(phenyl) > di(4-propylphenyl) > di(m-tolyl). The transition temperatures of polydi(4-methoxyphenyl) siloxane and polydi(p-tolyi)siloxane are both very high (300°C). The solubility of the diarylsiloxane polymers is strongly affected by the nature of the aryl substituents. Polymers having di(4-methoxyphenyl), di(p-tolyl) or di(phenyl) substituents are only soluble at temperatures above 150°C in solvents such as dimethylsulfoxide and diphenyl ether. Polydi(m-tolyl)siloxane and the mixed poly(p-tolyl/phenyl)siloxanes are soluble in toluene and chloroform at room temperature. Polydi(4-propylphenyl)siloxane crystallizes slowly, and if recovered and tested before becoming fully crystalline it will dissolve in common solvents such as toluene and chloroform at room temperature. However, after annealing it becomes soluble only at high temperatures. The cyclic trimer of di(o-tolyl)siloxane could only be prepared in trace quantities, and we were unsuccessful in preparing polydi(o-tolyl)siloxane, probably because of the steric interactions of the o-tolyl groups.

Посилання на статтю:

Synthesis and properties of diarylsiloxane and (aryl/methyl)siloxane polymers: 3. New aryl substituents / Michael K. Lee and Dale J. Meier // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 4197-4202.

Synthesis and properties of diarylsiloxane and (aryl/methyl)siloxane polymers: 3. New aryl substituents - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.