kpilogo shields

Radical copolymerization of n-butyl acrylate (A) and 2,2-dicyano-l-[2-(2-(acryloyloxy)ethyl)dimethylammonioethoxy] ethenolate (B) initiated at 60°C by 4,4'-azobis-4-cyanovaleric acid (ACVA) was studied in two complementary systems: homogeneous phase in dimethylformamide (DMF) and heterogeneous phase in aqueous ethanol (water volume fraction 0.4). In DMF ([-A + B] ~ 0.6-1 moll 1, [-ACVA]/[A + B] = 5 ? 10 -3, molar fraction of monomer B in the comonomer feed f~ ~< 0.7), the copolymerization obeys the terminal unit model and the two monomers of identical acrylate structure behave as an ideal azeotropic comonomer pair: reactivity ratios r A ~ r~ ~ 1. In aqueous ethanol ([A + B] ~ 0.6-2 mol 1 1, [ACVA]/[A + B] = 5 z 10-3,fB ~< 0.8), the unusual composition diagram (apparent reactivity ratios rA, r B > 1) probably results from preferential sorption of either monomer by the insoluble growing macroradicals: the experimental data may be reconciled with the terminal unit model and with invariant 'intrinsic' reactivity ratios (r A ~ r B ~ l) within the simplified framework that stresses the major importance of the ratio of the binding constants of monomers A and B to the growing chain (K=kAA/kBB~0.49). Moreover, copolymerization in heterogeneous phase leads to higher molecular weights. The zwitterionic units significantly increase the copolymer chain sensitivity towards thermal degradation: an irreversible and rather slow first-order rearrangement of the zwitterionic structure occurs for temperatures higher than 150°C (K ~ 2.8 ? 10 6s t at 160°C), well before the initial weight loss observed at about 260°C under nitrogen.

Посилання на статтю:

n-Butyl acrylate zwitterionomers of the ammonioethoxydicyanoethenolate type: 1. Synthesis / Catherine Gingreau and Jean-Claude Galin // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 4669-4677.

n-Butyl acrylate zwitterionomers of the ammonioethoxydicyanoethenolate type: 1. Synthesis - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?