kpilogo shields

The crystalline textures of a blend of linear polyethylene with low density polyethylene and a blend of deuterated linear polyethylene with low density polyethylene have been investigated as a function of rate of cooling from the melt. Differential scanning calorimetry, transmission electron microscopy and Fourier transform infrared spectroscopy have been used to study co-crystallization and phase segregation. On the basis of previous studies, the blend compositions were chosen so that the melt contained a single phase. Segregation between components was found to occur, as a result of crystallization, during cooling at all rates other than rapid quenching. The degree of segregation was found to increase with decreasing cooling rate. The morphologies resulting from this phase segregation during crystallization, have been compared with morphologies, previously determined, of blends of other compositions rapidly quenched from what was believed to be a phase separated melt. The scale of phase segregation is found to differ by more than an order of magnitude between the two types of morphology. The results support the argument that those rapidly quenched samples, which contain two crystal types, do so because of phase separation in the melt and not because of phase separation on crystallization. A comparison is made between two methods of sample preparation for transmission electron microscopy: permanganic etching/replication and chlorosulfonic fixation/sectioning. We have found the latter method better for revealing detailed morphological features between large lamellae

Посилання на статтю:

Morphology, melting behaviour and co-crystallization in polyethylene blends: the effect of cooling rate on two homogeneously mixed blends / R. L. Morgan, M. J. Hill, P. J. Barham // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 337–348.

Morphology, melting behaviour and co-crystallization in polyethylene blends: the effect of cooling rate on two homogeneously mixed blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.