kpilogo shields

The mechanical response of rubber-modified high density polyethylene (HDPE) was investigated. The rubbers were either ethylene– propylene copolymers (EPDM) or ethylene–octene copolymers (EOR), blended into HDPE at volume fractions of up to 0.22. These rubbers were in the form of finely dispersed spherical inclusions with sizes well below 1 mm. The incorporation of rubber into HDPE does not substantially change its crystallinity, but produces special forms of preferential crystallization around the rubber particles. The notch toughness of the rubber-modified HDPE increases by more than 16-fold as a result. The single parameter, controlling the notch toughness of these blends was found to be the matrix ligament thickness between rubber inclusions. When this thickness is above a certain critical value, the notch toughness of the material remains as low as that of the unmodified HDPE. When the average ligament thickness is less than the critical value a dramatic toughness jump results. The critical ligament thickness for the HDPE–rubber systems was found to be around 0.6 mm, independent of the type of the rubber used. The sharp toughness threshold in the rubber-modified HDPEs results from a specific micro-morphology of the crystalline component of HDPE surrounding the rubber particles. The PE crystallites of approximately 0.3 mm length perpendicular to the interface are primarily oriented with their (100) planes parallel to the particle interfaces. Material of this constitution has an anisotropic plastic resistance of only about half that of randomly oriented crystallites. Thus, when the interparticle ligaments of PE are less than 0.6 mm in thickness the specially oriented crystalline layers overlap, and percolate through the blend, resulting in overall plastic resistance levels well under that which results in notch brittle behaviour, once rubbery particles cavitate in response to the deformation-induced internal negative pressure. This renders ineffective the usual strength-limiting microstructural flaws and results in superior toughness at impact strain rates.

Посилання на статтю:

Toughness mechanism in semi-crystalline polymer blends: I. High-density polyethylene toughened with rubbers / Z. Bartczaka, A.S. Argon, R.E. Cohen, M. Weinberg // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2331–2346.

Toughness mechanism in semi-crystalline polymer blends: I. High-density polyethylene toughened with rubbers - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.