kpilogo shields

For blends of a poly(methyl methacrylate) (PMMA) and a poly(vinylidene fluoride-co-hexafluoro acetone) [P(VDF-HFA)], we examined phase behavior and crystalline melting (T m) and glass transition (T g) temperatures. In the range 130–160°C, which is a miscible one-phase region between their lower critical solution temperature (LCST: T c ¼ 220°C; f c ⬵ 0.5) and T m ( ⬵ 120°C) of P(VDF-HFA), simultaneous measurements of transient tensile stress j(t) and birefringence Dn(t) were conducted via elongational flow opto-rheometry (EFOR) on the blends under uniaxial elongation at constant Hencky strain rates. The stress optical coefficient C(t)( ⬅ Dn(t)/j(t)) increased monotonically with increasing volume fraction f P(VDF-HFA) of P(VDF-HFA) in the blend. Molten PMMA/P(VDF-HFA) blends in the one-phase region appear to follow the stress optical rule with C(t) obeying the simple additivity: C(t) ¼ C P(VDF-HFA)f P(VDF-HFA) þ C PMMAf PMMA with the suffices being relevant to each component. The value of C(t) extrapolated to f P(VDF-HFA) ¼ 1 yielded C P(VDF-HFA) ¼ 6.5 х 10 ¹9 Pa ¹1. The C(t) vs f P(VDF-NFA) behavior suggested that C(t) can be zero for the (97/3) blend or the addition of only 3% P(VDF-HFA) to PMMA makes the blend non-birefringent. Thus, P(VDF-HFA) can be an optimal modifier when PMMA is used as a high-technology optical material, e.g., optical discs and lenses.

Посилання на статтю:

Polymer Communication Elongational flow birefringence of poly(methyl methacrylate)/ poly(vinylidene fluoride-co-hexafluoro acetone) blends / Yoshihisa Kano, Masami Okamoto, Tadao Kotaka, // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2459–2463.

Polymer Communication Elongational flow birefringence of poly(methyl methacrylate)/ poly(vinylidene fluoride-co-hexafluoro acetone) blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.