kpilogo shields

Amorphous films of poly(ethylene 2,6-naphthalate) (PEN) were drawn isothermally at 145°C up to the desired draw ratios mainly to study structure formation during uniaxial drawing by differential scanning calorimetry and to characterise the shrinkage behaviour of the drawn films with or without heat treatment. During drawing, a rigid phase structure is induced and the amount of induced rigid phase structure is linearly related to the square root of the extra first strain invariant. The stress–strain curves are characterised by a necking behaviour and the end of the yielding or necking is reached when the amount of induced rigid phase is attaining 50%. The stretching behaviour of PEN is characterised more by the strain induced rigid phase formation (SIRP) than by the stress or strain induced crystallisation. The shrinkage behaviour is characterised by two regimes. A first one for draw ratios below the necking behaviour where the films shrink back to their original length for temperatures between 100 and 140°C with a mid-value of 120°C, corresponding to the glass transition temperature of the amorphous phase. The second regime, for draw ratios above the necking behaviour is characterised by a shrinkage behaviour for temperatures between 120 and 160°C, with a mid-value of 140°C, corresponding to the transition temperature of the induced rigid phase structure. In this regime, the films never shrink back below the draw ratio after necking and a linear relation between the initial draw ratio and the final draw ratio after shrinkage is obtained. A heat treatment of the oriented films with fixed ends stabilises the induced structures and the shrinkage of these heat-set films is zero for temperatures up to the heat-setting temperature.

Посилання на статтю:

Shrinkage behaviour of uniaxially drawn poly(ethylene 2,6-naphthalate) films / G. Schoukens, M. Verschuere // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 3753–3761.

Shrinkage behaviour of uniaxially drawn poly(ethylene 2,6-naphthalate) films - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.