kpilogo shields

Molecular motions and the glass transition temperature (T g) of electron beam (EB) cured cycloaliphatic epoxy resins were found to be significantly different from those of ultraviolet (u.v.) cured resins by using high-resolution solid-state nuclear magnetic resonance and dynamic mechanical measurements. The resins used were polymerized with an aromatic sulphonium salt initiator. Dependence of initiator concentration on spin-lattice relaxation time in the rotating frame revealed that the initiator fragments remaining in the EB cured samples act as antiplasticizer and plasticizer below and above 3 wt% initiator concentration, respectively. The dependence in the u.v. cured samples is also similar, but the critical initiator concentration is 1 wt%. This finding means that the unexpected effect, namely antiplasticization, is less in the EB cured samples than in the u.v. cured samples at the initiator concentration in commercially available samples (~lwt%). In addition, the EB cured samples exhibit smaller Tg depression due to the antiplasticization-plasticization effect than the u.v. cured samples. Both the higher critical initiator concentration and the smaller Tg depression for the EB cured samples than for the u.v. cured samples are attributed to the lower concentration of the fragments remaining in the EB cured samples confirmed by their cross-polarization/magic angle spinning spectra.

Посилання на статтю:

Plasticization and antiplasticization effects of sulphonium salt initiator fragments remaining in cycloaliphatic epoxy resins cured by electron beam and ultraviolet irradiation / Atsushi Udagawa, Yasuhiko Yamamoto, Yoshio Inoue andRiichir8 Chujo // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 264-267.

Plasticization and antiplasticization effects of sulphonium salt initiator fragments remaining in cycloaliphatic epoxy resins cured by electron beam and ultraviolet irradiation - Завантажити.

 

Корисні статті

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.