kpilogo shields

The toughening of nylon-6,6 using triblock copolymers of the type styrene-(ethylene-co-butylene)-styrene (SEBS) and a maleic anhydride (MA) functionalized version (SEBS-g-MA) is examined and compared with the behaviour reported for nylon-6 in the accompanying paper. Nylon-6,6 can be made super-tough by blending with SEBS-g-MA, and addition of SEBS merely reduced toughness. For nylon-6 super-toughness was achieved only with certain combinations of SEBS and SEBS-#-MA since with just the latter the rubber particles (~ 0.05/~m) generated were too small for effective toughening. The SEBS served to raise particle size to within the optimal range. In contrast, blends of nylon-6,6 with SEBS-g-MA give rubber particles that are within the optimal size range (just less than 1/~m); however, these particles have a very complex structure. For blends containing both SEBS and SEBS-g-MA, there seem to be two distributions of shapes but not size. Evidence is shown that the extent of grafting to nylon-6,6 is less than that in nylon-6 for similar conditions. It is proposed that the large difference in morphology found for nylon-6,6 versus that for nylon-6 stems from basic chemical differences between the two polyamides rather than rheological or processing factors. Nylon-6 is monofunctional while nylon-6,6 is difunctional in their reactions with anhydride. The possible consequences of this are discussed.

Посилання на статтю:

Rubber toughening of polyamides with functionalized block copolymers: 2. Nylon-6,6 / A. J. Oshinski, H. Keskkula and D. R. Paul // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 284-293.

Rubber toughening of polyamides with functionalized block copolymers: 2. Nylon-6,6 - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.