kpilogo shields

Polymer films of various gel fractions, obtained by coalescence of styrene-butadiene (SB) copolymer latices, are investigated for their viscoelastic behaviour by dynamic micromechanical spectroscopy. Isochronal temperature dependences of the storage modulus (E'), loss modulus (E") and loss tangent (tan 6) are measured in the temperature range -50 to + 130°C including the glass transition of the polymer films. Then, it is shown that the criteria of applicability for the superposition principle are fulfilled. It follows that master curves for the isothermal frequency dependence of the moduli (E', E") can be obtained over a wide range of frequency (10 -7 to 500rads-1), with shift factors obeying a law of the Williams-Landel-Ferry type. The key parameters describing the effects of degree of crosslinking and molecular interactions on the viscoelastic behaviour of the films are worked out. They are investigated at different scales (macroscopic, molecular, local) and their dependence upon chain-transfer-agent concentration, which controls the crosslinking process in the system, are determined. Moreover, it is shown that a local parameter, such as the monomeric friction coefficient, can be connected with the glass transition temperature of the SB copolymer film. Finally, the influence of the structure of the films arising from incompletely achieved coalescence of latex particles is discussed.

Посилання на статтю:

Dynamic micromechanical properties of styrene-butadiene copolymer latex films / J. Richard // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 562-571.

Dynamic micromechanical properties of styrene-butadiene copolymer latex films - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.