kpilogo shields

Fluoresence probe techniques have been employed to monitor interactions of sodium carboxymethylamylose (NaCMA) with cationic and anionic surfactants in aqueous solution in both the absence and the presence of added salt. The changes of the 11/13 ratio of the fluorescence of pyrene in NaCMA solution were measured as a function of hexadecyltrimethylammonium chloride (HTAC) and sodium dodecyl sulphate (SDS) concentration. In the absence of added salt, mixed micelle formation of NaCMA with both HTAC and SDS was observed with an apparent critical micelle concentration (CMC) of 1 ? 10 -4 and 3 x 10- 3 M respectively. These are the first observations of mixed micelle formation between an anionic surfactant and an anionic polyelectrolyte. The average aggregation numbers of the mixed micelles were measured by the analysis of the fluoresence decay curve of the micelle-solubilized pyrene to be smaller than that for the micelles in the absence of NaCMA. In the presence of 2% NaCI the apparent CMC values of the surfactants are greater than those in the absence of NaCMA, suggesting that NaCMA forms inclusion complexes with both HTAC and SDS. The association constant of NaCMA with HTAC is 4.1 ? 104 M -1, and the maximum amount of bound HTAC per anhydroglucose residue is 0.014. This result is consistent with the model of interrupted 6-helix conformation of NaCMA.

Посилання на статтю:

Interaction of sodium carboxymethylamylose with aqueous surfactants in both the presence and the absence of added salt: mixed micelles and inclusion complexes / Zhen Zhen and Chen-Ho Tung // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 812-816.

Interaction of sodium carboxymethylamylose with aqueous surfactants in both the presence and the absence of added salt: mixed micelles and inclusion complexes - Завантажити.

 

Корисні статті

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.