kpilogo shields

Transparent, adhesive and viscoelastic polymer electrolytes were synthesized from poly(propylene glycol) (PPG) (molecular weight 2000), poly (methyl methacrylate) (PMMA) and LiCF3SO 3 for smart-window application. The synthesis was carried out by the matrix polymerization method. Methyl methacrylate was polymerized in PPG doped with LiCF3SO3 using azobisisobutyronitrile as the initiator. Interestingly, the presence of LiCF3SO3 makes the two otherwise incompatible polymers compatible. Various combinations of the salt and PMMA were tried to make it applicable for smart windows. The PMMA incorporated (up to 8%) by this method appears to form a protective coating for the PPG-salt complex, making it hydrophobic, and also increases the adhesiveness of the polymer electrolyte. The ionic conductivities of these polyelectrolytes were measured as a function of temperature. The plot of conductivity versus temperature was found to fit to the Vogel-Tammann-Fulcher equation over the temperature range -20 to 110°C. The glass transition temperature was determined by differential scanning calorimetry. At high O:M ratio (ratio of ether oxygens to alkali-metal cation), PMMA does increase the Tg of the system, as can be expected. However, at low O:M ratio, PMMA does not seem to have any influence on the Tg of the system. The PMMA was isolated from the reaction mixture and characterized by 1H nuclear magnetic resonance and gel permeation chromatography analysis.

Посилання на статтю:

Transparent and adhesive polymer electrolyte for smart windows: synthesis, characterization and ionic conductivity measurements / T. Mani and J. R. Stevens* // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 834-837.

Transparent and adhesive polymer electrolyte for smart windows: synthesis, characterization and ionic conductivity measurements - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.