kpilogo shields

For low molecular mass poly(ethylene oxide) (PEO) and ~,cn-methoxy poly(ethylene oxide) (MPEO) fractions, extended chain crystals can grow when isothermal crystallization temperatures are near their melting temperatures (supercooling AT= T m -T c is in the range of a few degrees). Experimentally, observed lamellar thicknesses of the extended chain crystals are constants in this supercooling region. Linear relationships between crystal growth rate (G) and supercooling (AT) can be observed. Absolute values of the slopes of these relationships decrease with increasing molecular length. Additionally, MPEO fractions generally have higher slope values when compared with their PEO counterparts. Nevertheless, this difference between PEO and MPEO fractions gradually vanishes with increasing molecular length. Extended chain single lamellar crystals are highly faceted in these temperature regions, and their aspect ratios vary with supercooling as well as molecular length. Nucleation theory for the growth of extended chain crystals is applied. The transient chain-end surface free energy, tr', and the lateral surface free energy, o, for the PEO and MPEO fractions possess entropic origins. The rough surface growth model is also discussed.

Посилання на статтю:

Extended chain crystal growth of low molecular mass poly(ethylene oxide) and • ,og-methoxy poly (ethylene oxide) fractions near their melting temperatures / Stephen Z. D. Cheng*, Jianhua Chen and Daniel P. Heberer // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 1429-1436.

Extended chain crystal growth of low molecular mass poly(ethylene oxide) and • ,og-methoxy poly (ethylene oxide) fractions near their melting temperatures - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.