kpilogo shields

Solid-state polymerizations of N-carboxy anhydrides (NCAs) of ~-amino acids (L-leucine, L-alanine, 7-benzyl-L-glutamate and glycine) were carried out using butylamine as initiator in hexane at 20 50°C. The results were compared with those for polymerization in acetonitrile solution. L-Leucine NCA was the most reactive among the NCAs examined, and formed high-molecular-weight polypeptide in the solid state. In contrast, L-alanine NCA polymerized faster than any other NCAs examined and formed high-molecular-weight polypeptide in acetonitrile compared to the solid-state polymerization. X-ray analysis, electron microscopy and infra-red spectroscopy revealed that L-leucine NCA polymerized to form a-helical polypeptide predominantly along the c axis in the crystal, while the a-helical polymer grows in random directions in the crystal of L-alanine NCA. Although 7-benzyl-L-glutamate NCA polymerized a little slower in the solid state than in acetonitrile, its polymerization reached 100% conversion and formed polypeptide with higher molecular weight than the value expected from the molar ratio of the monomer to the initiator. Glycine NCA polymerized very slowly in the solid state. These differences could be explained by their crystal structures. Favourable features for solid-state polymerization were found in the crystal of L-leucine NCA : five-membered rings of the NCA make a layer sandwiched by two hydrophobic side-chain layers and the NCA molecules polymerize to form the a-helical polypeptide in a layer without any interference from the other layers. On the other hand, such a layer structure was not seen in the crystal structure of L-alanine NCA. In the crystal of 7-benzyl-L-glutamate NCA, the layer structure similar to L-leucine NCA was observed and this seemed to activate the polymerization of the NCA, while the long side chains were considered to make molecular rotation difficult to some extent in the crystal. Glycine NCA seemed to be stable because of the dimer structure in the crystal

Посилання на статтю:

Investigation of the solid-state polymerization of N-carboxy -amino acid anhydrides with reference to their crystal structu res* / Hitoshi Kanazawa // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 2557-2566.

Investigation of the solid-state polymerization of N-carboxy -amino acid anhydrides with reference to their crystal structu res* - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.