kpilogo shields

A range of hydrophobic sorbent polymers based on crosslinked polystyrene have been prepared with high nominal crosslink ratios of 55-100%, and with varying levels of toluene as a porogen (comonomer/porogen volume ratios of 0.5/1, I/l, 2/1 and 3/1). Contrast enhanced, energy filtered transmission electron micrographs, from dry and freeze-dried polymer embedded in Lowicryl resin and from frozen-hydrated sections of these sorbents, have been obtained in order to allow a direct visual comparison of these materials to be made without using heavy metal stains. In addition, 'real-time' electron microscopical images were captured via a video output to generate segmented pixel arrays in which grey level values were used to produce quantitative data relating to the polymers' pore structure. This was achieved by applying unsophisticated computer-assisted image analysis techniques. Despite the hydrophobic character of the sorbents, the results show clearly that these matrices expand significantly on hydration and that major changes in the pore sizes and their distribution take place. The relative changes observed within the matrix of sorbents examined are discussed in terms of the currently accepted structural models of pore structure. The techniques described offer the prospect of characterizing polymer sorbents in their hydrated and therefore applied state, and hence lay the foundation for a more rational design of sorbents in the future.

Посилання на статтю:

Molecular architectural changes in hydrated macroporous styrene-divinylbenzene resin sorbents revealed by transmission electron microscopy using image analysis / I. M. Huxham, B. Rowatt and D. C. Sherrington // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 2768-2777.

Molecular architectural changes in hydrated macroporous styrene-divinylbenzene resin sorbents revealed by transmission electron microscopy using image analysis - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.