kpilogo shields

Previous work has shown that blends of a maleic anhydride functionalized triblock copolymer (with an ethylene/butene mid-block and styrene end-blocks, or SEBS-g-MA) with nylon-6,6 gives super-tough materials with complex-shaped rubber particles that are just below the upper critical particle size for toughening. Similar blends of SEBS-g-MA with nylon-6 are not toughened because the rubber particles are evidently too small, i.e. below a proposed lower critical size for toughening. It was further proposed that this difference in morphology stems from the difunctional (nylon-6,6) versus monofunctional (nylon-6) character of these polyamides for reaction with anhydrides. This proposal is supported here by the observation that blends of SEBS-g-MA with nylon-12,12 give large complex rubber particles like those in nylon-6,6 while nylon-ll and nylon-12 give smaller particles like nylon-6. Further support of this notion is provided by blending nylon-6 with other polyamides in an attempt to produce a chemically modified matrix. Addition of 10% nylon-6,6, poly(m-xylene adipamide) (MXD6) and nylon-12,12 to the nylon-6 matrix (under conditions that cause phase homogenization by interchange reactions) leads to rubber particle enlargement and toughening, while addition of nylon-11 or nylon-12 does not lead to either particle enlargement or toughening. Possible effects of rheological factors, extent of interchange reactions, interfacial tension and end-group contents are discussed

Посилання на статтю:

Effect of polyamide functionality on the morphology and toughness of blends with a functionalized block copolymer / Y. Takeda*, H. Keskkula and D. R. Pault // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 3173-3181.

Effect of polyamide functionality on the morphology and toughness of blends with a functionalized block copolymer - Завантажити.

 

Корисні статті

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.