kpilogo shields

The crystallization of cis-l,4-polyisoprene (PIP) in miscible blends with atactic poly (vinylethylene) (PVE) was investigated. Normalized to the PIP content, the extent of crystallization and the crystallization rate were suppressed in the mixtures. A reduction in the degree of crystallinity is contrary to the behaviour usually exhibited by blends in the absence of crosslinking. More anomalous was the observation that the magnitude of the crystallization suppression in the uncrosslinked PIP was independent of PVE concentration over a range from 5 to 50% PVE. Furthermore, whereas ~-lamellae predominate for pure PIP crystallization, blending with high-molecular-weight PVE caused preferential development of the/~-lamellar form. This bias may be a reflection of the known ability of the /~-lamellae to incorporate non-crystallizing entities more readily into the fold plane at the crystal surface. Changes in heat capacity at T~ measured before and after melting were consistent with the notion that PVE chains are trapped between the lamellae of the crystallizing PIP, with the extent of entrapment substantially greater for higher-molecular-weight PVE. The degree of crystallinity in the blends also varied with the molecular weight of the PVE, suggesting that suppression of the crystallization was a consequence of the entrapment of the PVE. In networks the suppression of crystallization significantly exceeded that observed in uncrosslinked blends and pure PIP networks. For free-radical crosslinking the presence of PVE increases the crosslink density of the PIP segments, contributing to the lower crystallinity in the crosslinked mixtures

Посилання на статтю:

Anomalies in the crystallization of cis-l,4-polyisoprene in blends with poly ( vi nylethylene ) / I. S. Zemel and C. M. Roland* // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 3427-3432.

Anomalies in the crystallization of cis-l,4-polyisoprene in blends with poly ( vi nylethylene ) - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.