kpilogo shields

Poly (m-xylene adipamide ) (MXD6) was melt mixed at 290°C in a Brabender with the aliphatic polyamides : nylon-6,6, nylon-6,9, nylon-6,10, nylon-6,12 and nylon-12,12. MXD6 was found to be physically immiscible with each nylon-x,y; however, owing to interchange reactions during melt mixing, the mixtures eventually became one-phase. The time required for this reaction-induced phase homogenization was followed visually and by differential scanning calorimetry (loss of ability to crystallize and change in glass transition behaviour) and was found to increase significantly as the ratio of methylene to amide units, CH2/NHCO ratio, in the aliphatic polyamide increased. The extent of reaction at the point of phase homogenization was determined by 1H nuclear magnetic resonance, and this, too, increased with the CH2/NHCO ratio but not as much as the melt mixing time required for phase homogenization. These effects are attributed to the more unfavourable polymer-polymer interaction energy between MXD6 and nylon-x,y as the CH2/NHCO ratio increases. This physical parameter is believed to influence the initial interfacial area (through the interfacial tension), the initial interfacial thickness and the length of the critical copolymer segment length for conversion of a microphase-separated block copolymer to a single-phase melt. All these factors influence the melt mixing time required for phase homogenization

Посилання на статтю:

The effect of physical interactions on melt-phase homogenization of mixtures of poly (m-xylene adipamide) with aliphatic polyamides induced by interchange reactions / Y. Takeda* and D. R. Pau // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 3899-3907.

The effect of physical interactions on melt-phase homogenization of mixtures of poly (m-xylene adipamide) with aliphatic polyamides induced by interchange reactions - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).