kpilogo shields

The rq]-M relations of some commonly used two-parameter excluded-volume theories have been considered in regard to estimating Ko, a measure of unperturbed dimensions of polymers. Limitations of these theories have been demonstrated using [q]-M data of two substituted acrylamide polymers, poly(N-phenyl acrylamide) (PNPA) and poly(N-(p-methyl)phenyl acrylamide) (PNPMPA), which range in their v values from flexible to semi-rigid chain character. The analysis shows that the theories fail to accommodate any such set of [q]-M data that leads to v values larger than its prescribed limit in the corresponding theory. For the Flory-Fox-Schaefgen and Domb-Barrett theories V~ax came out to be 0.80; and for the Kurata- Stockmayer-Roig, Burchard-Stockmayer-Fixman and Inagaki-Ptitsyn theories it extended to unity. As a consequence of the failure of these theories, two more equations due to first-order perturbation and Bueche-James theories were invoked with a view to extending the scope of this analysis. The upper limit ofv was thus extended to 1.25 and 2.00, respectively. These theories were found to be of general applicability. The values of K o estimated by appropriate methods were 4.65 ? 10-* and 8.5 x 10 4dlmoll/2g 3,,2 for PNPA and PNPMPA, respectively.

Посилання на статтю:

Limitations of graphical procedures based on excluded-volume theories for the determination of Ko / S. Shashikant* and C. K. Patel // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 4569-4574.

Limitations of graphical procedures based on excluded-volume theories for the determination of Ko - Завантажити.

 

Корисні статті

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.