kpilogo shields

A liquid crystal copolymer containing poly(ethylene terephthalate) (PET) and 0.6 mole fraction of p-hydroxybenzoic acid (PHB) was studied. There is a large amount of information available for this material, which has been obtained by techniques other than thermally stimulated depolarization (t.s.d.). Hence the usefulness of this latter method can be evaluated for the characterization of polymer liquid crystals. First, by applying the same field of 13.3 MV m- 1 in each case, effects caused by varying the polarization temperature were determined. Second, for a constant polarization temperature of 90°C, the polarizing field was varied between 3.3 MV m-1 and 13.3 MV m 1. Third, for the same polarization temperature and fixed field, the storage time was varied between 0 h and 125 h. In the temperature range studied (20-190°C) the PET-rich phase contributes more to t.s.d, than the PHB-rich phase. High temperatures and strong fields produce similar effects of randomization of dipole orientations, or more generally of destruction of low-temperature structures. There is a competing effect of removal of restrictions on angular motions of dipoles along with increasing free volume. Longer storage times enable relaxation of electric stress created during electret formation. T.s.d. is one of several methods used for the determination of locations of phase transitions. However, in contrast to most other characterization techniques, t.s.d, permits the determination of effects of annealing on resulting structures at lower (e.g. ambient) temperatures. In particular, it is found that annealing shifts the cold crystallization process to higher temperatures.

Посилання на статтю:

Thermally stimulated depolarization of a copolymer of poly(ethylene terephthalate) and p-hydroxybenzoic acid / Witold Brostow and B. K. Kaushik, S. B. Mall and I. M. Talwar // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 4687-4692.

Thermally stimulated depolarization of a copolymer of poly(ethylene terephthalate) and p-hydroxybenzoic acid - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.