kpilogo shields

Thermal behaviour and miscibility of poly(3-hydroxybutyrate) (P(3HB))/poly(vinyl alcohol) (PVA) blend films prepared by casting have been analysed by d.s.c., n.m.r, and density measurements. Blends containing glycerine were also analysed by d.s.c. Melting temperature (Tin) of the P(3HB) crystalline phases decreased as PVA content increased, whereas T m of the PVA phase remained almost unchanged. The crystallinity of P(3HB) in the blends also decreased with increase of PVA content. These results indicated that the thermal behaviour of the P(3HB) phase was influenced by the existence of PVA. Glycerine had no effect on the thermal properties of the blend, except for depression of Tm of the PVA phase. Miscibility in the amorphous phase of the blend has been analysed by density measurement. If P(3HB) is completely immiscible with PVA, the crystallinity of PVA can be estimated from the crystallinity of P(3HB) and the density of the sample. However, the crystallinities of the PVA phase estimated for some blend samples were greater than unity. This behaviour can be accounted for when these blends are partially miscible in the amorphous phase. In order to investigate the miscibility in detail, we have determined the 1H spin-lattice relaxation times in the laboratory frame (T1) and in the rotating frame (Tip). Both Ta and Tap values for the P(3HB) and PVA phases tend to approach those of blend partners with increase of PVA content. That is to say, the increase of PVA content in a blend enhances the miscibility.

Посилання на статтю:

Thermal behaviour and miscibility of poly(3-hydroxybutyrate)/poly(vinyl alcohol) blends / Yoichiro Azuma, Naoko Yoshie*, Minoru Sakurai, Yoshio Inoue andRiichiro Chujo // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 4763-4767.

Thermal behaviour and miscibility of poly(3-hydroxybutyrate)/poly(vinyl alcohol) blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.