kpilogo shields

Polyesterifications in bulk of trimethylolpropane (T) with azelaic acid (Z) and o-phthalic anhydride (P) and copolyesterification of a (Z+P+T) ternary mixture have been studied by 13C nuclear magnetic resonance (n.m.r.) before and after gelation. It has been found that Z is more able than P to give covalent gels. 13C n.m.r, allows quantitative determinations of the conversions of acid functions of Z and P and alcohol functions of T as well as the distributions of monoester and diester of P and those of free, mono-, di- and triesterified T. In all cases, the actual critical conversions are larger than the theoretical ones calculated due to the Flory-Stockmeyer statistics because (i) 3-5% of free T and P are trapped and (ii) the two acid functions of P or Z and the three alcohol functions of T do not have the same reactivities. For the ternary system, four types of T triesters have been identified and quantitatively determined, and finally, reticulation should only occur if more than one-third of T are triesterified. In the copolyesterification in bulk of the (0.5Z + 0.5P + 0.8T) mixture, the distributions of Z and P on the mono-, di- and triesterified T follow Bernoullian statistics.

Посилання на статтю:

Mechanisms of the bulk copolyesterification of azelaic acid, o-phthalic anhydride and trimethylolpropane studied by 13C nuclear magnetic resonance / R. Petiaud, H. Waton and Q. T. Pham* // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 5056-5065.

Mechanisms of the bulk copolyesterification of azelaic acid, o-phthalic anhydride and trimethylolpropane studied by 13C nuclear magnetic resonance - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.