kpilogo shields

Novel, anionic surface-active monomers, sodium di(10-undecenyl)sulphosuccinate (DUSS) and sodium n-undecy110-undecenylsulphosuccinate (MUSS) were prepared. The monomers were soluble in both water and apolar organic solvents on heating. DUSS and MUSS in water exhibited Kraft points at about 39°C and 48°C, respectively. The critical micelle concentrations for aqueous solutions of DUSS and MUSS at 50°C were determined to be 2.4 x 10- 5 and 1.2 x 10- 5 tool 1 - 1, respectively. Polymerization of the monomers in darkness and under u.v. irradiation at 50°C were studied using three different solvents, namely water, n-hexane and dioxane, giving aqueous micelles (or vesicles), reversed micelles and isotropic solution, respectively. Only traces of polymers were formed for the polymerizations in darkness, while the polymerizations under u.v. irradiation gave polymers, except for the polymerization of MUSS in dioxane. The solvents used for the polymerization were observed to exert an effect on the solubility of the polymers of DUSS and only the polymer obtained from the polymerization in water was soluble in solvents such as water and N,N-dimethylformamide. Thus, the monomer aggregation, especially for the aqueous system, was found to affect the structure of the resulting polymers.

Посилання на статтю:

Polymerization of surface-active monomers: 5. Syntheses and polymerizations of anionic surface-active monomers: sodium di(10-undecenyl)sulphosuccinate and sodium n-undecyl 10-undecenylsulphosuccinate / Katsutoshi Nagai*, Hiroshi Satoh and Noriyuki Kuramoto // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 5303-5308.

Polymerization of surface-active monomers: 5. Syntheses and polymerizations of anionic surface-active monomers: sodium di(10-undecenyl)sulphosuccinate and sodium n-undecyl 10-undecenylsulphosuccinate - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.