kpilogo shields

We have studied the polar alignment produced in a range of comb polymers with a methacrylate backbone and oxynitrostilbene mesogenic groups attached to the backbone at variable densities by a 3 or 6 carbon spacer. These polymers, when poled, display second order non-linear optical activity, piezoelectricity and pyroelectricity. The magnitude of these effects depends upon the degree of polar ordering of the side groups and we have therefore investigated the efficiency of the poling process using the pyroelectric coefficient and thermally stimulated currents as primary diagnostic techniques. For constant poling conditions it is found that the polarization and pyroelectric response are not linearly related to the volume fraction of mesogen, i.e. samples of high mesogen concentration display lower polarization and pyroelectric activity than might be expected from extrapolation of low concentration data. Indeed, for the 6 carbon spacer material there would appear to be an optimum mesogen concentration around 30 mol%. Also, though the 3 and 6 carbon spacer materials are similar at low mesogen concentration, the latter material gives a lower response when it forms a liquid crystalline phase at high concentrations. We therefore suggest that the polar mesogens tend to pack anti-parallel at higher concentrations and that this interaction is not readily overcome by the applied field. Though these polymers are brittle at high mesogen concentration, ductile thin films can be cast if the density of side chains is reduced to l0 mol%. Despite the reduction in mesogen concentration, the pyroelectric activity is not proportionally reduced, implying more effective poling due to reduced interaction between the mesogens.

Посилання на статтю:

The alignment of polar mesogens in electroactive polymers / P. L. Carr, G. R, Davies and I. M. Ward* // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 05/08/2017 01:00:00.

The alignment of polar mesogens in electroactive polymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.