kpilogo shields

The compatibilizing effect of the symmetric narrowly distributed block copolymer poly(styrene-b-methyl methacrylate) (P(S-b-MMA)) in blends of high-molecular-weight poly(styrene-co-acrylonitrile) containing 20 wt% (PSAN20) or 43 wt% acrylonitrile (PSAN43) with poly(2,6-dimethyl-l,4-phenylene ether) (PPE) was investigated by dynamic mechanical spectroscopy and transmission electron microscopy. In blends with the PSAN43, P(S-b-MMA) forms spherical micelles in the PPE phase with no dispersing efficiency. In contrast to this, for blends with PSAN20, the block copolymer is located at the phase boundary, causing an extremely fine dispersion of the components. Depending on the location of P(S-b-MMA), the PPE glass transition is altered by the PS blocks to different degrees. Even for block copolymer concentrations as high as 20 wt%, in ternary blends with PSAN20 and PPE no micelles could be detected. The results suggest that A/B blends compatibilized with a C-D block copolymer, in which the copolymer components show an exothermic heat of mixing with the bulk phases A/B, are superior to systems A/A-B/B with respect to emulsifying efficiency. Owing to the high tendency of the block copolymer to locate at the phase boundary, micelles do not compete at concentrations of practical interest

Посилання на статтю:

Poly(styrene- b-methyl methacrylate) block copolymers as compatibilizing agents in blends of poly(styrene-co-acrylonitrile) and poly(2,6-dimethyl-1,4-phenylene ether): 1. Location of block copolymers in ternary blends compatibilization versus micelle formation / Clemens Auschra and Reimund Stadler // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 2081-2093.

Poly(styrene- b-methyl methacrylate) block copolymers as compatibilizing agents in blends of poly(styrene-co-acrylonitrile) and poly(2,6-dimethyl-1,4-phenylene ether): 1. Location of block copolymers in ternary blends compatibilization versus micelle formation - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.