kpilogo shields

The preparation of a series of hydrogel copolymer membranes of 2-hydroxyethyl methacrylate with 4-vinyl pyridine (VPy) in the range of0.5-17 wt%, or 4'-vinyl 4-methyl 2,2'-bipyridine (VBpy) in the range 0.5-8 wt%, are described. The membranes are shown to coordinate selected transition metal ions from aqueous solution. Interactions with Cu(n) and Fe(ii) were isolated for individual attention on the basis that, under certain conditions, bands appear in the visible spectra characteristic of the Cu(u) tetra(VPy) and the Fe(n) tris(VBpy) complexes. The complexation of more than one ligand group per metal ion leads to the potential anchoring of two or more previously unconnected polymer chains at a metal-centred cross-link. The effects of 'coordinative cross-linking' on the tensile properties of the hydrogel polymers were studied in elongation at 25°C and 100% humidity, until failure of the membranes occurred. The tensile strengths of both the Cu(n) and Fe01)-coordinated polymers are found to increase in conjunction with copolymer ligand content, as a consequence of a greater degree of coordinative cross-linking. In more classical hydrogel systems, the equilibrium water content of the polymer is caused to fall with degree of cross-linking. Here, this is not the case, as the equilibrium water content remains relatively unchanged owing to the incorporation of further water-structuring groups in the guise of metal complexes. Together with the capability of a reversible crossqinking effect by metal leaching under acid conditions, these ligand-modified systems offer a novel and unique route to the enhancement of mechanical properties in hydrogel-type materials.

Посилання на статтю:

Coordinative cross-linking of pyridyl- and bipyridyl-based hydrogel polymer membranes / Andrew L. Lewis and J. David Miller* // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 2453-2457.

Coordinative cross-linking of pyridyl- and bipyridyl-based hydrogel polymer membranes - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.