kpilogo shields

For the cure process of a thermoset/thermoplastic blend, tetrafunctional epoxy resin/poly(ether sulfone)/dicyandiamide (100/25/5), we established a new time-temperature-transformation (TTT) cure diagram. The transformation here involves (1) onset of phase separation, (2) gelation, (3) fixation of the dimension of phase-separated structure, (4) end of phase separation and (5) vitrification. The onset and end of phase separation were characterized by the time variation of the invariant of light scattering (V 0 and the spatial fixation of phase-separated structure was by levelling off the decrease of scattering peak angle. The gelation and vitrification points were determined conventionally by rheological measurements, i.e. by a cross-over of dynamic storage modulus and dynamic loss modulus curves, and by torsional braid analysis curve, respectively. The epoxy/poly(ether sulfone) mixture was shown to exhibit lower critical solution temperature (LCST)-type phase behaviour (LCST= 265°C). In the early stage of curing, the ternary system was at a single-phase regime. After an induction period, phase separation started by the spinodal decomposition mode, then the domain spacing increased with time, i.e. the structure grew self-similarly. When the system was gelled, the spacing simultaneously ceased to increase. Even after that, the invariant still continued to increase, implying further growth in concentration fluctuation. The invariant then levelled off and finally the whole system was vitrified by the increase in glass transition temperature of the epoxy-rich phase. This situation was described in terms of the new TTT cure diagram in wide ranges of cure temperature (130-250°C) and cure time (6 h).

Посилання на статтю:

A new time-temperature-transformation cure diagram for thermoset/thermoplastic blend: tetrafunctional epoxy/poly(ether sulfone) / Bong Sup Kim, Tsuneo Chiba and Takashi Inoue // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 2809-2815.

A new time-temperature-transformation cure diagram for thermoset/thermoplastic blend: tetrafunctional epoxy/poly(ether sulfone) - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.