kpilogo shields

Novel cyclotriphosphazene-containing poly(ether imide)s have been developed by nucleophilic displacement of active nitro groups of tris[4-(Y-nitrophthalimido)phenoxy]tris(phenoxy)- cyclotriphosphazene (I) or tris [4- (4'-nitrophthalimido) phenoxy ] tris (phenoxy)cyclotriphosphazene ( 11 ) and a bisnitrophthalimido derivative by the dianion of bisphenol A. The synthesized polymers were characterized by Fourier-transform infra-red and tH, 13 C and 3ap nuclear magnetic resonance spectroscopy, differential scanning calorimetry (d.s.c.) and thermogravimetric analysis (t.g.a.). The d.s.c, of the polymers demonstrated glass transition temperatures in the range of 179-184°C. The thermal stabilities of the polymers were evaluated in nitrogen and in air by dynamic t.g.a. The synthesized polymers were thermally stable. The dynamic t.g.a, showed thermal decomposition starting at 410-415°C and char yield of 59-42% in nitrogen at 800°C and 30-32% in air at 700°C. Gel permeation chromatography showed a weight-average molecular weight of the polymer of 6.5 x 103. The polymer prepared from cyclotriphosphazene monomer I showed thermoplastic melt processing at 250°C to tough film and moulding.

Посилання на статтю:

Synthesis and characterization of novel cyclot ri ph osp hazene-conta i n i ng poly (ether imide) s / Devendra Kumar*, Mrignaini Khullar and Alka D. Gupta // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 3025-3029.

Synthesis and characterization of novel cyclot ri ph osp hazene-conta i n i ng poly (ether imide) s - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.