kpilogo shields

Self-polymerizable (A-B) polybenzimidazole (PBI) monomers have been prepared and converted to PBIs via aromatic nucleophilic substitution reactions. Thus, 2(4-fluorophenyl)-5(6)-hydroxy-benzimidazole (FHB) and 2-(4-fluorophenyl)-5-hydroxy-l-phenylbenzimidazole (PFHB) have been prepared and polymerized at 230°C to 250°C in N-cyclohexyl-2-pyrrolidinone (CHP) containing potassium carbonate. The imidazole ring in these monomers activated the fluorine atom for nucleophilic displacement by the phenate ion. The resulting polymers were soluble in N-methyl-2-pyrrolidinone (NMP) and had intrinsic viscosities that ranged from 0.6 to 2.6 dl g-1 (NMP at 30°C). The PBI obtained from FHB was semicrystalline with a glass transition temperature (Tg) of 365°C, while the poly(N-phenylbenzimidazole) (PPBI) obtained from PFHB was amorphous with a Tg of 278°C. Thin films of the PPBI polymer were tough and flexible, having tensile strengths as high as 100 MPa, while those of the PBI polymer were brittle. The PBI retained 95% of its weight to 460°C when subjected to thermogravimetric analysis (t.g.a.) in air, while the PPBI retained 95% of its weight to 535°C under the same conditions. In order to lower the Tg and also to improve the mechanical properties of the PBI, PFHB was copolymerized with FHB. The Tg values of the copolymers decreased from 342°C to 296°C as their PFHB content increased from 25 to 75 mol%, while the tensile strengths of thin films of the copolymers increased with increasing PFHB content. Random copolymers were also prepared from a self-polymerizable poly(phenylquinoxaline) (PPQ) monomer and FHB.

Посилання на статтю:

Synthesis of polybenzimidazoles via aromatic nucleophilic substitution reactions of self-polymerizable (A-B) monomers / Frank W. Harrist, Byung H. Ahn and Stephen Z. D. Cheng // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 3083-3095.

Synthesis of polybenzimidazoles via aromatic nucleophilic substitution reactions of self-polymerizable (A-B) monomers - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.