kpilogo shields

Self-polymerizable (A-B) polybenzimidazole (PBI) monomers have been prepared and converted to PBIs via aromatic nucleophilic substitution reactions. Thus, 2(4-fluorophenyl)-5(6)-hydroxy-benzimidazole (FHB) and 2-(4-fluorophenyl)-5-hydroxy-l-phenylbenzimidazole (PFHB) have been prepared and polymerized at 230°C to 250°C in N-cyclohexyl-2-pyrrolidinone (CHP) containing potassium carbonate. The imidazole ring in these monomers activated the fluorine atom for nucleophilic displacement by the phenate ion. The resulting polymers were soluble in N-methyl-2-pyrrolidinone (NMP) and had intrinsic viscosities that ranged from 0.6 to 2.6 dl g-1 (NMP at 30°C). The PBI obtained from FHB was semicrystalline with a glass transition temperature (Tg) of 365°C, while the poly(N-phenylbenzimidazole) (PPBI) obtained from PFHB was amorphous with a Tg of 278°C. Thin films of the PPBI polymer were tough and flexible, having tensile strengths as high as 100 MPa, while those of the PBI polymer were brittle. The PBI retained 95% of its weight to 460°C when subjected to thermogravimetric analysis (t.g.a.) in air, while the PPBI retained 95% of its weight to 535°C under the same conditions. In order to lower the Tg and also to improve the mechanical properties of the PBI, PFHB was copolymerized with FHB. The Tg values of the copolymers decreased from 342°C to 296°C as their PFHB content increased from 25 to 75 mol%, while the tensile strengths of thin films of the copolymers increased with increasing PFHB content. Random copolymers were also prepared from a self-polymerizable poly(phenylquinoxaline) (PPQ) monomer and FHB.

Посилання на статтю:

Synthesis of polybenzimidazoles via aromatic nucleophilic substitution reactions of self-polymerizable (A-B) monomers / Frank W. Harrist, Byung H. Ahn and Stephen Z. D. Cheng // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 3083-3095.

Synthesis of polybenzimidazoles via aromatic nucleophilic substitution reactions of self-polymerizable (A-B) monomers - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.