kpilogo shields

Self-polymerizable (A-B) polybenzimidazole (PBI) monomers have been prepared and converted to PBIs via aromatic nucleophilic substitution reactions. Thus, 2(4-fluorophenyl)-5(6)-hydroxy-benzimidazole (FHB) and 2-(4-fluorophenyl)-5-hydroxy-l-phenylbenzimidazole (PFHB) have been prepared and polymerized at 230°C to 250°C in N-cyclohexyl-2-pyrrolidinone (CHP) containing potassium carbonate. The imidazole ring in these monomers activated the fluorine atom for nucleophilic displacement by the phenate ion. The resulting polymers were soluble in N-methyl-2-pyrrolidinone (NMP) and had intrinsic viscosities that ranged from 0.6 to 2.6 dl g-1 (NMP at 30°C). The PBI obtained from FHB was semicrystalline with a glass transition temperature (Tg) of 365°C, while the poly(N-phenylbenzimidazole) (PPBI) obtained from PFHB was amorphous with a Tg of 278°C. Thin films of the PPBI polymer were tough and flexible, having tensile strengths as high as 100 MPa, while those of the PBI polymer were brittle. The PBI retained 95% of its weight to 460°C when subjected to thermogravimetric analysis (t.g.a.) in air, while the PPBI retained 95% of its weight to 535°C under the same conditions. In order to lower the Tg and also to improve the mechanical properties of the PBI, PFHB was copolymerized with FHB. The Tg values of the copolymers decreased from 342°C to 296°C as their PFHB content increased from 25 to 75 mol%, while the tensile strengths of thin films of the copolymers increased with increasing PFHB content. Random copolymers were also prepared from a self-polymerizable poly(phenylquinoxaline) (PPQ) monomer and FHB.

Посилання на статтю:

Synthesis of polybenzimidazoles via aromatic nucleophilic substitution reactions of self-polymerizable (A-B) monomers / Frank W. Harrist, Byung H. Ahn and Stephen Z. D. Cheng // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 3083-3095.

Synthesis of polybenzimidazoles via aromatic nucleophilic substitution reactions of self-polymerizable (A-B) monomers - Завантажити.

 

Корисні статті

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.