kpilogo shields

Isotactic polypropylene (iPP) based blends containing as second component ethylene-propylene co__Eolymers (EPR) having, for constant propylene (C3) content (wt/wt), different average molecular masses (M w and/or Mn) and, for constant average molecular mass, different molecular mass distributions (MMD) were investigated. The study was undertaken to establish the influence of the melt phase viscosity ratio p in determining the average particle size of the EPR phase in the vicinity of the minimum expected according to the Taylor-Tomotika theory for the average particle size versus log/~ function, when ~ is about equal to unity (in previous studies we have in fact reached/~ values far above 1). Moreoever, we also report the effects of molecular mass and molecular mass distribution of the EPR phase on the melt rheological behaviour of iPP/EPR blends, on the mode and state of dispersion of the EPR phase in the melt, as well as, in the solid state after iPP crystallization in injection moulded samples, on the crystalline lamellar thickness and the thickness of the amorphous interlayer of iPP phase, and finally on the impact properties of blend materials. It should be pointed out that the apparent viscosity of all the iPP/EPR blends investigated is expected to obey the logarithm additivity rule that applies at constant temperature and shear rate. The application of the Cross-Bueche equation revealed that the zero-shear viscosity t/o of these iPP/EPR blends deviates positively from the logarithm additivity rule. Assuming that the crystallization of the iPP phase freezes the morphology of the EPR phase, a strict correlation is confirmed to exist between the values of EPR particle size and EPR particle size range, as measured by scanning electron microscopy on samples in the solid state, and/~ value. The number average particle diameter (D,) and the particle size range of the EPR phase (D) are found to increase with increasing /~ value as expected according to the Taylor-Tomotika theory. Finally, when the iPP phase crystallizes from its blends with EPR under non-isothermal conditions, the phase structure developed in the blends is characterized by lamellar thickness and interlamellar amorphous layer thickness, respectively, lower and higher than that shown by plain iPP

Посилання на статтю:

Melt rheology, phase structure and impact properties of injection-moulded samples of isotactic polypropylene/ethylene-propylene copolymer (iPP/EPR) blends: influence of molecular structure of EPR copolymers / L. D'Orazio, C. Mancarella, E. Martuscelli* and G. Sticotti // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 3671-3681.

Melt rheology, phase structure and impact properties of injection-moulded samples of isotactic polypropylene/ethylene-propylene copolymer (iPP/EPR) blends: influence of molecular structure of EPR copolymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.