kpilogo shields

A low-molecular-weight poly(e-caprolactone) triol (M n = 540) was reacted with an excess of methacryloyl chloride to give a 3-arm methacrylate-endcapped polyester. The loss of the hydroxyl endgroups, which are capable of hydrogen bonding, lowered the viscosity of the polymer, thus enabling the formation of networks without solvent processing. The prepolymer was free radically homopolymerized, and copolymerized with methyl methacrylate, styrene, and 2-methylene-l,3-dioxepane to give a series of twelve biodegradable networks. Extraction studies indicated substantial network formation for all of the networks except those in which 2-methylene-1,3-dioxepane was used as the reactive diluent. A series of three low-molecular-weight poly(t>,L-lactide) triols (M,< 10000) was synthesized by the trimethylolpropane-initiated ring-opening polymerization of D,L-lactide. Number-average molecular weights of the triols were estimated to be 2300, 5100, and 8700, by using gel permeation chromatography (g.p.c.), calibrated with polystyrene standards. The triols were reacted with excess methacryloyl chloride to produce a series of low-molecular-weight 3-arm methacrylate-endcapped polyesters. These prepolymers were free radically homopolymerized, and copolymerized with methyl methacrylate and styrene to give a series of twenty-seven biodegradable networks. Extraction studies indicated substantial network formation for all of these systems. The Tg values of each of the three homopolymer networks were higher than the corresponding Tg values of either of their respective copolymer networks, thus illustrating substantial network formation in the absence of reactive diluents. The ultimate strengths and tensile modulii of the homopolymer networks synthesized from the higher-molecular-weight prepolymers (M,=5100 and 8700) were higher than those measured for corresponding copolymer networks.

Посилання на статтю:

Synthesis of bioabsorbable networks from methacrylate-endcapped polyesters / Robson F. Storey*, Stephen C. Warren, Charles J. Allison andJeffrey S. Wiggins // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 4365-4372.

Synthesis of bioabsorbable networks from methacrylate-endcapped polyesters - Завантажити.

 

Корисні статті

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.