kpilogo shields

The morphology and rheological behaviour of binary mixtures of poly(styrene-b-ethylene-co-butylenestyrene) (SEBS) block copolymer (Kraton G1651) and poly(2,6-dimethyl-l,4-phenylene ether) (PPE), prepared by melt blending using a twin-screw extruder, were investigated. It was found that the cylindrical microdomains of the PS phase in Kraton G1651 were changed into lamellar microdomains in a mixture containing 14.3 wt% PPE. However, when the amount of PPE in a mixture was greater than 28 wt%, we found that part of the PPE was solubilized into the PS block of the copolymer, and the rest underwent macrophase separation. For a Kraton G1651/PPE mixture containing 28.6 wt% PPE, the microdomain structure in a melt blended sample was different from that found in a sample prepared by solution casting followed by annealing, although macrophase-separated PPE regions were observed in both samples. This observation led us to conclude that the morphology of mixtures of block copolymers and homopolymers depended upon the sample preparation method. In addition, it was found that plots of the dynamic shear modulus versus the loss modulus for these mixtures was a very useful method of monitoring the morphological change in mixtures of block copolymers and homopolymers as a function of composition or temperature

Посилання на статтю:

Morphology and rheological behaviour of mixtures of poly(styrene-b-ethylene-cobutylene- styrene) block copolymer and poly(2,6-dimethyl-1,4-phenylene ether)* / Jin Kon Kimt and Dae Sung Jung // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 4613-4624.

Morphology and rheological behaviour of mixtures of poly(styrene-b-ethylene-cobutylene- styrene) block copolymer and poly(2,6-dimethyl-1,4-phenylene ether)* - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.