kpilogo shields

Syndiotactic polystyrene was found to form a molecular compound with iodine as well as with a variety of organic compounds. The iodine molecular compound with uniaxial orientation was obtained by immersing amorphous polystyrene (obtained by quenching the melt into ice water followed by stretching) into molten iodine at 120-130°C. The crystal structure of the iodine molecular compound is isomorphous to that of the molecular compound with toluene. The crystal data are as follows: monoclinic, space group P2~/a, a= 17.29, b= 12.85, c (chain axis)= 7.79/~, 7' = 120.3° (c-unique), and there are eight monomer units (two chains) in the unit cell. The polymer chains take a (TTGG-) 2 twofold helical structure and it is expected, from the viewpoint of the crystal symmetry and the size of the hole, that two iodine molecules occupy one isolated hole formed between the polymer chains. However, in spite of several attempts to prepare the molecular compound, not all the holes contained iodine. The sample used for X-ray structure analysis was estimated to contain about 70% of the expected iodine content. On annealing in the range 130-150°C, the X-ray reflection intensities changed, indicating escape of iodine to some extent. However, the pure helical form free from the guest molecule was not obtained, in contrast to the case of molecular compounds with organic compounds; on annealing at temperatures higher than 160°C the iodine molecular compound was directly transformed to the planar form I.

Посилання на статтю:

Structural study on syndiotactic polystyrene: 4. Formation and crystal structure of molecular compound with iodine / Yozo Chatani*, Tomoko Inagaki and Yukio Shimane // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 4841-4845.

Structural study on syndiotactic polystyrene: 4. Formation and crystal structure of molecular compound with iodine - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.