kpilogo shields

The influence of enthaipic interactions on interracial adhesion between immiscible polymer matrices and reinforcing block copolymer segments has been studied using the transmission electron microscopic iTEM) methodology of Creton et al. We examined the behaviour of four statistical styrene-acrylonitrile (SAN) copolymers, each having different acrylonitrile CAN) content, blended with polystyrene (PS) as the minor component, and reinforced by three poly(methyl methacrylate-b-styrene) (PMMA-b-PS) block copolymers of differing molar masses, viz. 20000, 65 000 and 680 000 g moi-1. These observations were compared with similar experiments on poly(methyl methacrylate) (PMMA) blended with PS and reinforced by PMMA-b-PS. Emulsification was observed with all three PMMA-b-PS copolymers. Crazes were formed in the SAN matrices and a statistical evaluation of interfacial failures was performed on the discrete PS domains that lay within the crazes. For the two block copolymers of higher molar mass, optimal reinforcement of the interfaces was observed independent of the SAN composition. With the 20000 block copolymer, however, the pattern of the interfacial failure depended strongly on the SAN composition. Specifically, it was observed that the fraction of the discrete particles that suffered interfacial failure, and led to the creation of large voids in the crazes in these blends, increased with increased AN content of the SAN matrix. Thus, we found that the fraction of discrete PS particles that produce large voids in crazes of blends containing SAN33 is always higher than in blends containing SAN15, when reinforced with the 20000 PMMA-b-PS. We infer that the critical molar mass required of a mechanically reinforcing copolymer depends on the short-range (attractive and repulsive) interactions between the blend components in the interfacial region. The TEM method could not, however, distinguish between reinforced and neat PMMA/PS blends, all of which showed strong adhesion. This is attributed to the comparatively diffuse interface in the PMMA/PS system, a consequence of the relatively weak repulsion between these two polymers.

Посилання на статтю:

Enthalpic effects on interfacial adhesion of immiscible polymers compatibilized with block copolymers / A. Adedeji and A. M. Jamieson // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 5038-5047.

Enthalpic effects on interfacial adhesion of immiscible polymers compatibilized with block copolymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.