kpilogo shields

The logarithm of the surface resistivity, log(SR), for a poly(ether sulphone)/carbon-fibre composite ranged between 6.23 and 10.66, depending on the conditions of moulding. The statistically significant variables were: the injection pressure, P~; the temperature of the mould, Tmould; and the temperature of the barrel, Tbarrel. The fibre lengths and distributions in the samples moulded under the extreme conditions for Tmou~d and P~ were not significantly different from each other--at 126pm and median lengths at 100-110 /~m. However, the lengths of the fibres at the surface of these samples, shorter than those in the centre, were slightly longer for the more conductive sample, which was moulded at maximum settings of both P~ and Tmou~d: the average fibre length was 114 + 77 pm and median 90-100/~m for the more conductive sample, compared with 109___ 82/~m and median 80--90#m for the sample moulded at minimum settings of P~ and Tmou~o. The trend in relative concentration of the fibres at the surface for these samples was consistent with that in the log(SR); the sample with lower SR had a slightly higher concentration of fibres from the surface through a depth of approximately 500#m. We propose a physical model whereby the content of fibres at the surface and their length influence the surface resistivity. Although the orientation of the fibres has the potential to influence the surface resistivity of the composites, there was no significant difference in orientation for samples examined in this study.

Посилання на статтю:

The effects of conditions of moulding on the surface resistivity in the range of 10 8 to 10 TM ohms/square of a carbon-fibre/poly(ether sulphone) short-fibre composite / Carol L. Schutte* and R. Owen Hutchins // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 476-480.

The effects of conditions of moulding on the surface resistivity in the range of 10 8 to 10 TM ohms/square of a carbon-fibre/poly(ether sulphone) short-fibre composite - Завантажити.

 

Корисні статті

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.