kpilogo shields

Dried gel and solution-cast films of atactic (at-) and isotactic (iso-)polystyrene/carbon disulfide (PS/CS2) systems were investigated by Fourier transform infra-red spectroscopy (FTi.r.) and the relation between gelation and crystallization was studied. Iso-PS gel films dried at gelation temperature were less turbid than homogeneous solution-cast films made at room temperature. No difference was found in the i.r. spectrum of dried gel and solution-cast films of at-PS/CS2. However, the i.r. spectrum of iso-PS dried gel film was different from that of solution-cast film. Comparison of these spectra indicated that spectral changes occurred at the bands near 1200, 560, 1085-1052 and 907-922cm-x. There were two bands at 909 and 922 cm-1 for solution-cast films, while for dried gel films there was only one which shifted from 912 to 921 cm-1 with increasing polymer concentration (10 to 40 g l -~) of the original gel. I.r. spectra of dried gel films of low concentration gels were like those of solution and quenched iso-PS samples. The intensity of the crystalline band at 983 cm- ~ decreased with decreasing iso-PS gel concentration. This means that gel containing no crystals should be formed at very low polymer concentration; this is consistent with our previous conclusion that gelation of the PS/CS2 system is independent of crystallization.

Посилання на статтю:

Fourier transform infra-red spectroscopic studies of gelation and crystallization of polystyrene/carbon disulfide solutions / Xu-Ming Xiet, Akihiko Tanioka and Keizo Miyasaka // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 1388-1392.

Fourier transform infra-red spectroscopic studies of gelation and crystallization of polystyrene/carbon disulfide solutions - Завантажити.

 

Корисні статті

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.