kpilogo shields

The structures of microbial cellulose-fluorescent brightener complexes, produced from the Acetobacter culture in the presence of a fluorescent brightener, and the cellulose samples regenerated from them have been examined by cross-polarization/magic-angle spinning (c.p./m.a.s.) 13C n.m.r, spectroscopy. C4 and C6 resonance lines for the cellulose components of the complexes appear at about 84.0 and 63.0 ppm, respectively, with the disappearance of their downfield crystalline components. Since the chemical shifts of the lines are in good accord with those of the non-crystalline component of native cellulose, it is concluded that the cellulose component of the complex is in the non-crystalline state. ~3C spin-lattice relaxation time (Tic) measurements have also confirmed that the Tic values of the dried complexes are of the same order as those for the non-crystalline component of native cellulose. In contrast, the T~c values of the non-dried complex are much shorter than those of the dried complexes, indicating a much enhanced molecular mobility in the non-dried complex. On the other hand, when the non-dried complex is subjected to dye extraction, C4 and C6 resonance lines assignable to the crystalline component can be observed in the c.p./m.a.s, spectrum. Moreover, selective measurements of the spectrum of the crystalline component have revealed that cellulose Ifl is preferentially grown from the non-dried complex by dye extraction. In the case of the dried complexes, only very small amounts of cellulose I crystals are regenerated, possibly as a result of the formation of tight hydrogen bonds in the complex.

Посилання на статтю:

C.p./m.a.s. 13C n.m.r, study on microbial cellulose-fluorescent brightener complexes / Akira Kai and Ping Xu // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 75-79.

C.p./m.a.s. 13C n.m.r, study on microbial cellulose-fluorescent brightener complexes - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.