kpilogo shields

End-linked networks of poly(tetrahydrofuran) (PTHF) having a narrow molecular weight distribution were prepared by living cationic polymerization of PTHF followed by a crosslink reaction with pentaerythritol tetrakis(3-mercaptopropionate). It was found that the PTHF network was capable of crystallization even in the presence of crosslinks. The rate of isothermal crystallization at 20°C was of the order of days. The crystallization kinetics of the networks in a film form at 20°C was studied by monitoring the ageing time dependence of the mechanical and thermal properties, and infra-red absorption (i.r.) spectra. The mechanical behaviour was typical of that of elastomers in the induction and/or early stage of crystallization (~ 300 min). However, it changed gradually to that of semicrystalline polymers at the late stage (~ 5670min). The Avrami exponent was estimated by two methods, i.e. time evolution of the characteristic i.r. absorption band (i.r. method) and of the enthalpy of fusion (differential scanning calorimetry) (d.s.c.) method. The exponents were 2.2 by the i.r. method and 2.4 by the d.s.c, method. Morphological studies on the aged films revealed the presence of spherulites of the order of 50 to t00#m, which were much larger than those for prepolymers (25 to 50 #m). The effects of crosslinks on the crystallization kinetics and morphology as well as on the mechanical properties are discussed.

Посилання на статтю:

Isothermal crystallization of end-linked poly(tetrahydrofuran) networks / Mitsuhiro Shibayama*, Hiroshi Takahashi, Hideki Yamaguchi,Shinichi Sakurai and Shunji Nomura // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 2944-2951.

Isothermal crystallization of end-linked poly(tetrahydrofuran) networks - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.