kpilogo shields

Polydiarylsiloxanes and polydialkylsiloxanes, with alkyl groups larger than methyl, have liquid-crystalline states, presumably as the result of a chain-rigidifying effect from steric interactions of the bulky aryl or alkyl groups along the chain. In the first paper of this series, we reported on the thermal behaviour of a number of diarylsiloxane polymers with phenyl and/or p-tolyl substituents, all of which showed liquidcrystalline behaviour at high temperatures. The solution properties of several of the 'mixed' poly(phenyl/ptolyl) siloxane polymers have now been investigated in order to characterize their chain stiffness properties and to relate these to the tendency to form a liquid-crystalline state in bulk. The 'mixed' poly(phenyl/ptolyl) siloxanes were chosen for investigation since they have a major advantage in experimental convenience over the 'unmixed parent' polymers, polydiphenylsiloxane and polydi(p-tolyl)siloxane. The former are soluble at room temperature in common solvents, whereas the latter polymers are only soluble at temperatures above 150°C. The various diarylsiloxane polymers were prepared by anionic polymerization of the cyclic trimers, and the preservation of the triad sequences (absence of 'scrambling') was confirmed by 29Si n.m.r. Values of the Mark-Houwink-Sakurada exponent, a, for three different types of poly(phenyl/ptolyl) siloxanes are essentially equal, at ~0.83. This value of the exponent is below the value expected for a rigid chain (a > 1.0) but is above the maximum value expected for a flexible random-coil polymer in a good solvent (a ~< 0.8). The shear viscosity of solutions of the mixed poly(phenyl/p-tolyl)siloxane polymers increases monotonically with increasing polymer concentration up to 60 wt%, and does not show an abrupt drop in viscosity above a critical concentration, as is often observed with rigid-rod polymers. This observation, together with the value of the Mark-Houwink-Sakurada exponent, a < 1, indicates that these polymers do not behave in solution as rigid-rod polymers, but most likely as worm-like chains with a relatively large persistence length.

Посилання на статтю:

Synthesis and properties of diarylsiloxane and (aryl/methyl)siloxane polymers: 2. Solution and rheological properties / Michael K. Lee and Dale J. Meier // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 3282-3284.

Synthesis and properties of diarylsiloxane and (aryl/methyl)siloxane polymers: 2. Solution and rheological properties - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.