kpilogo shields

The morphology of polymer blends of poly(e-caprolactone) (PCL) and poly(vinyl methyl ether) (PVME) is compared with that of PCL and a random copolymer of styrene and acrylonitrile (SAN). The main objective is to determine the influence of the glass transition temperature of the amorphous component (TB,,) on the morphology of the semicrystalline polymer blends. These blends represent the two extreme cases corresponding to Tc < Ts,a and Tc > Tg.,, where Tc is the crystallization temperature. The morphology of these blends, with PVME and SAN representing the amorphous components, have been studied by small angle X-ray scattering. For both blends the long period increases with the addition of amorphous polymer, which is a strong indication for an interlamellar morphology. D.s.c. experiments, including enthalpy relaxation, are used to investigate the crystallinity and the interphases. The overall amount of crystallinity in both blends decreases with increasing content of amorphous polymer. However, the fraction of PCL that crystallizes decreases in PCL/SAN and increases slightly in PCL/PVME. Apparently, the addition of the low T~,, PVME improves the crystallization of PCL in accordance with a simple Gamblers Ruin Model type argument. The high Tg,a of SAN means this does not occur in PCL/SAN blends. Conventional d.s.c. experiments show an interphase of pure amorphous PCL in PCL/SAN blends and enthalpy relaxation experiments demonstrate its presence in PCL/PVME blends as well.

Посилання на статтю:

A comparison between the morphology of semicrystalline polymer blends of poly(e -caprolactone)/poly(vinyl methyl ether) and poly(e-caprolactone)/(styrene-acrylonitrile) / A. A. C. M. Oudhuis*, H. J. Thiewes, P. F. van Hutten and G. ten Brinke // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 3936-3942.

A comparison between the morphology of semicrystalline polymer blends of poly(e -caprolactone)/poly(vinyl methyl ether) and poly(e-caprolactone)/(styrene-acrylonitrile) - Завантажити.

 

Корисні статті

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.